۶۰ لیتر سهمیه بنزین خردادماه امشب واریز می‌شود وجود ۵۶۰ هزار واحد خالی در کشور آخرین تحولات بازار پس از وقوع حادثه هوایی یارانه معیشتی، امشب قابل برداشت است (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سال گذشته ۴۲۸۰ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان پرداخت شد یارانه نقدی اردیبهشت ۱۴۰۳ کی واریز می‌شود + جزئیات فعال کارگری: کارفرمایان برای تبدیل وضعیت شغلی کارگران همکاری کنند واکنش شخصیت‌های اقتصادی به شهادت رییس‌جمهور مصرف گاز در ایران ۶ برابر متوسط جهانی وضعیت پرشدگی سد‌های خراسان‌رضوی و کشور + جدول (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اونس جهانی رکورد زد بورس تعطیل شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۰ واحد منزل مسکونی رایگان به مدت ۳ ماه در اختیار خانواده‌های سیل زده سپاه ۶۹ مشهد پیشرفت برقی‌سازی خط راه‌آهن مشهد-تهران صفر است | ۱۰۰ واگن مسافربری نو وارد شبکه حمل‌ونقل ریلی می‌شود نرخ میوه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول رئیس دایره بیمه کشاورزی خراسان‌رضوی: پرداخت غرامت به کشاورزان استان به‌سرعت انجام می‌شود بورس ۶۲ هزار واحد ریخت! | ۹۴ درصد نماد‌ها منفی شدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) مبلغ اجاره آپارتمان در منطقه راهنمایی مشهد سر به فلک کشید (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت فعالیت بازار طلای مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) | حباب در سکه همچنان وجود دارد سکه به کمتر از ۴۰ میلیون تومان سقوط کرد | حباب سکه کاهشی شد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نحوه پیگیری نهضت ملّی مسکن با کد ملّی + جزئیات

  • کد خبر: ۲۰۲۴۸۶
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
  • ۱
نحوه پیگیری نهضت ملّی مسکن با کد ملّی + جزئیات
متقاضیان ثبت‌نام مسکن می‌توانند با ورود به سامانه جامع طر‌ح‌های حمایتی مسکن و ارائه کد ملّی از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، طرح نهضت ملّی مسکن یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم و وعده انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان برای حل مشکل مسکن در کشور است. این طرح با هدف ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در چهار سال برای اقشار مختلف جامعه در حال اجراست.

با آغاز قانون جهش تولید مسکن و ساخت واحد‌های نهضت ملّی مسکن افراد می‌توانند با وجود شرایط لازم، فرآیند ثبت نام خود را در سامانه ملّی نهضت مسکن آغاز کنند و از فرصت صاحب‌خانه شدن در دولت سیزدهم بهره‌مند شوند. سامانه نهضت ملّی مسکن به عنوان این امکان ثبت‌نام برای متقاضیان را فراهم می‌کند و همچنین امکان پیگیری فرآیند ثبت نام مسکن ملّی را برای افراد فراهم می‌کند.

متقاضیان می‌توانند با استفاده از کد ملّی، مشاهده و پیگیری مراحل مسکن ملّی، انجام استعلام و دریافت نتایج پیگیری تأیید نهضت ملّی مسکن را مطلع شوند.

در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن برای متقاضیان این حوزه برخی قوانین و شرایط برای ثبت نام وضع شد که تنها متقاضیانی که دارای چهارچوب و قوانین بودند امکان ورود به سامانه ملّی نهضت مسکن را دارند. در ادامه افرادی که فرایند ثبت نام خود را انجام دادند به دنبال پیگیری ثبت نام نهضت ملّی مسکن هستند تا در صورتی که جزو لیست تأییدشدگان بودند، بقیه مدارک مراحل بعدی این طرح را تکمیل کنند.

پیگیری ثبت نام مسکن ملّی ۱۴۰۲ از طریق سایت saman.mrud.ir امکان‌پذیر است و افرادی که می‌خواهند از نتیجه ثبت نام طرح اقدام ملّی مسکن مطلع شوند باید وارد سایت ثبت‌نام شده و با وارد کردن اطلاعات لازم، نتیجه ثبت نام خود را مشاهده کنند.

برای اینکه ثبت‌نام‌کنندگان طرح مسکن ملّی، بتوانند از آخرین وضعیت درخواست ثبت‌نام خود در این طرح مطلع شوند، بخشی با عنوان (مشاهده و پیگیری درخواست‌ها) در سایت ثبت نام مسکن ملّی قرار داده شده تا متقاضیان پیگیری، بتوانند با مراجعه به آن بخش، درخواست خود را پیگیری کنند. از این رو، در این بخش، به آموزش نحوه پیگیری ثبت نام مسکن ملّی ۱۴۰۲ می‌پردازیم که مطابق مراحل زیر است:

ابتدا آدرس سایت ثبت‌نام مسکن ملّی saman.mrud.ir را جست‌وجو کرده تا وارد صفحه اصلی سامانه ثبت‌نام مسکن ملّی شوید.

به منظور پیگیری ثبت‌نام مسکن ملّی ۱۴۰۲، لازم است بر روی گزینه «وضعیت درخواست‌ها» کلیک کنید.

در ادامه در صفحه جدید که باز می‌شود، در جایگاه مشخص شده، کد ملّی متقاضی را وارد کرده و گزینه تأیید را کلیک کنید.

رمز عبوری یک بار مصرفی که به شماره همراه متقاضی که در قالب پیامک ارسال می‌شود همراه با کد امنیتی که در صفحه نمایانگر است در جایگاه مشخص وارد کنید و در ادامه مجدد گزینه تأیید را کلیک کنید. اگر همین روند اجرا شود امکان پیگیری ثبت نام مسکن ملّی ۱۴۰۲ برای متقاضیان فراهم می‌شود.

آغاز ساخت نزدیک به ۲ میلیون واحد نهضت ملّی مسکن

طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی تاکنون بیش‌از یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحد نهضت ملّی مسکن به مرحله ساخت رسیده و ۵۱ هزار هکتار زمین برای اجرای این طرح تأمین شده است. تکمیل به‌موقع واحد‌ها نیازمند تأمین آورده توسط متقاضیان است که با واریز وجه از سوی متقاضیان به صورت مرحله‌ای نیز تسهیلات بانکی تزریق می‌شود.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حیدرجعفری خروسه
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
0
0
آیا حیدر جعفری خروسه ثبت شوداست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->